top of page

Історія

5-2.jpg
Традиції - фундамент майбутнього 

АТ "Дніпровський завод з ремонту та будівництва пасажирських вагонів" є одним із старіших підприємств вагоноремонтноі і вагонобудівної галузі України.

 

У 1898 році на лівому березі Дніпра були збудовані головні вагонні майстерні Катерининськоі (зараз Придніпровської) залізниці, що складалися з чотирьох цехів. У 1926 році майстерні були перетворені в Нижньодніпровський вагоноремонтний завод, що спеціалізувався на ремонті пасажирських і вантажних вагонів. 

Післявоєнні часи

На початку війни, у 1941 році, завод був евакуйований до Барнаула. У 1943 році, після звільнення Дніпропетровська, почалось відновлення підприємства, яке тривало 10 років. 

 

Першу продукцію завод почав випускати вже у 1943 році, вантажні вагони — у 1944 році, пасажирські - у 1945 році. Одночасно з відновленням заводу проводилась і його реконструкція. 

 

У 1948 році він повністю переорієнтyвався на ремонт пасажирських вагонів. У 1952 році був освоений ремонт суцільнометалевих пасажирських вагонів, що вимаrало значного змінення технологіі й організаціі виробництва. Завод успішно впорався з цими задачами, постійно удосконалював наявні та втілював нові технологіі, збільшував об'еми виробництва. 

3.jpg
1989.png
90-ті роки

Нижньодніпровський (з 1966 року — Дніпропетровський) ВРЗ впевнено займав провідні позиціі в залузі, виконуючи ремонт рухомого складу для залізниць Радянського Союзу.

 

Однак у 90-ті роки, з розпадом СРСР, ситyація значно ускладнилася. Тяжке становище залізниць негативно вплинуло на стан самого підприемства: зменшилися об'еми виробництва, катастрофічно зросла заборгованість перед постачальниками, бюджетом, робітниками. 

 

Саме в ці часи завод налагоджував співробітництво з провідними іноземними підприемствами-виробниками та освоював нові види ремонтy. 

Відродження

Наприкінці 1998 року Дніпропетровський ВР3 був реорганізований у акціонерне товариство «Дніпропетровський завод з ремонту та будівництва пасажинських вагонів» (АТ «Дніпровагонрембуд»), у 1999 році була розпочата його приватизація, завершена у 2000 poцi.

 

Завдяки інвесторам в oсобi крупних акціонерів, зацікавлених у розвитку виробництва, яке переживає зараз нове нарождення, грамотному керівництву й забезпеченню необхідного фінансування, було налагоджене постачання матеріалів, комплектуючих, енергоносіїв, повністю стабілізована економічна ситуація й, як слідство, досягнутий значний зріст обсягів виробництва. 

завод small.jpg
g_3-1.jpg
Новітній час

Продукція заводу користується попитом не тільки в Украіні, але й в інших країнах СНД. В теперішній час АТ «Дніпровагонрембуд» впевнено займає провідні позиції в галузі, виконує всі види ремонту пасажирського та вантажного рухомого складу.

 

У 2011 році освоєне виготовлення напіввагонів моделі 12-9790 вантажопідйомністю 70т. Головне завдання найближчого часу - оптимізація виробництва, впровадження нових технологій та розширення номенклатури продукціі.

В липні 2021 року підприємство розширило перелік типів вантажних вагонів, які входять до відповіднго  атестату АТ "Укрзалізниця" на право проведення ремонту. Також проведена атестація лабораторії неруйнівного контролю.  

 

Зберігши більш ніж 125-річний досвід та традиції, поповнивши іх сучасними технологіями, підприємство впевнено дивиться в майбутнє. 

bottom of page