top of page

Рами і балки

У зв’язку з масовим виключенням з експлуатації вагонів через закінчення терміну служби візків вагонів пасажирських і з метою подовження терміну служби вагонів шляхом модернізації візків,

АТ «Дніпровагонрембуд» у 2018 році освоїло виготовлення балки надресорної моделі УТА-40-1.00.00.00.000 і рами моделі УТА-40-2.00.00.00.000 зварної конструкції для модернізації візків вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги.

Виготовлені балки і рами пройшли статичні випробування та відповідають вимогам норм «Нормы для расчета и проектирования вагонов железных дорог МПС колеи 1520мм», що підтверджується відповідними протоколами.

Балки надресорні моделі УТА-40-1.00.00.00.000 і рами моделі УТА-40-2.00.00.00.000 для модернізації візків вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги мають сертифікат відповідності.

балка.png

​​Нормативні значення розмірів балкки надресорної

Призначений термін служби – 20 років

Призначений термін служби балки надресорної візка до першого капітального ремонту (КР-1) – 6 років.

Призначений термін служби балки надресорної між деповськими ремонтами (ДР) – 2 роки,

по пробігу – 450 тис. км.

Напрацювання на відмову зварних конструкцій балки надресорної до першої відмови — на весь

термін служби.

рама.png

​​Нормативні значення розмірів рами візка

img_1.jpg
img_2.jpg
rama_balka-1.jpg

Призначений термін служби рами візка до списання – 20 років

Термін служби до першого капітального ремонту – 6 років

Призначений термін служби між деповськими ремонтами (ДР) – 2 роки, або 450 тис. км.

Напрацювання на відмову зварних конструкцій рами візка до першої відмови — на весь термін служби.

bottom of page